برگزاری دوره و آموزش مدیریت و اصول سرپرستی در شرکت ایفا سرام - استان یزد - اردکان

برگزاری دوره و آموزش مدیریت و اصول سرپرستی در شرکت ایفا سرام – استان یزد، اردکان

برگزاری دوره و آموزش مدیریت و اصول سرپرستی در شرکت ایفا سرام – استان یزد – اردکان

بهمن ماه گذشته از سوی شرکت ایفا سرام دعوت شدم تا دوره آموزشی اصول سرپرستی و مبانی مدیریت را در محل شرکت تدریس کنم.

شرکت بزرگ ایفاسرام در استان یزد و شهر اردکان واقع است. ایفا سرام با در اختیار داشتن فن‌آوری روز دنیا، ماشین‌آلات ایتالیایی، چاپ دیجیتال و نیروهای با تجربه و پرسابقه، شرکتی معتبر در صنعت کاشی و سرامیک، محسوب می شود.

این شرکت تولیدکننده انواع کاشی، سرامیک، پرسلان و محصولات مشابه دیگر می باشد. ظرفیت بالا و خطوط متعدد تولید، این شرکت را قادر نموده که به‌صورت هم‌زمان کلیه محصولات کف و دیوار را در اندازه های مختلف و متنوع تولید نماید.

برگزاری دوره و آموزش مدیریت و اصول سرپرستی در شرکت ایفا سرام - استان یزد - اردکان

برگزاری دوره و آموزش مدیریت و اصول سرپرستی در شرکت ایفا سرام – استان یزد – اردکان

تمامی خطوط تولیدی این شرکت مجهز به دستگاه چاپ دیجیتال بوده که علاوه بر کوتاه کردن زمان سفارش تا تحویل، موجب ایجاد تنوع بسیار زیاد طرح ها و کیفیت بسیار بالای چاپ می شود.

با توجه به تعداد زیاد نیروها و منابع انسانی و همچنین فعالیت بیست و چهار ساعته (سه شیفت) مقرر شد که برگزاری دوره و آموزش اصول سرپرستی در دو نوبت (برای سرپرستان شیفت های مختلف) برنامه ریزی گردد. در نوبت نخست که اوایل اسفندماه برگزار شد، بیش از پنجاه نفر از سرپرست های واحدهای مختلف تولید، نگهداری تعمیرات، اداری، انتظامات و . . . حضور یافتند.

در دوره آموزشی اصول سرپرستی یک کارگاه آموزشی با موضوع برنامه ریزی برگزار گردید تا سرپرستان شرکت نسبت به هدف گذاری در فعالیت های مدیریتی و سرپرستی قسمت خود، تعیین مسیر دستیابی به هدف و تعریف اقدام ها، مسئولان اقدام و زمان بندی فعالیت ها، آموزش عملی ببینند.

همچنین برای توسعه مهارت های رهبری سرپرستان، مطالب و نکاتی ارائه گردید و تمرین هایی به آنها آموزش داده شد. ضمن آن که از یکی از سرپرستان دعوت شد تا برای سخن گفتن مقابل جمعی از کارکنان و تلاش برای برقراری ارتباط با آنها با موضوعی مشخص اقدام کند تا این فعالیت شبیه سازی گردد. پس از اجرای ایشان و نظرخواهی از حاضران، نکته هایی در این خصوص گوشزد شد.

تجربه حضور در شرکت ایفا سرام و دو شب اقامت در شهر اردکان (و هتل باغ سرا) دلپذیر و هیجان انگیز بود و بابت آن قدردان و متشکرم.

برگزاری دوره و آموزش مدیریت و اصول سرپرستی - حسین عبدی مدرس دوره های مدیریت - شرکت ایفا سرام - استان یزد - اردکان

برگزاری دوره و آموزش مدیریت و اصول سرپرستی – حسین عبدی مدرس دوره های مدیریت – شرکت ایفا سرام – استان یزد – اردکان

 

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.