من، جزوه درس مدیریت استراتژیک پیشرفته خانم دکتر و همکلاسی‌هام

جزوه درس مدیریت استراتژیک پیشرفته

شنبه هفته پیش برای حضور در آخرین جلسه درس مدیریت استراتژیک پیشرفته، رفته بودم دانشگاه (فردوسی) که اون اتفاق افتاد . . .

یکی از خانم‌های کلاس، مابین درس با لحنی که قدری تم شوخی داشت، پرسید که ؛

این آقای حسین عبدی، مشاور و مدرس مدیریت . . .  توی جزوه خانم دکتر، شمایید؟

خانم دکتر، استاد درس مدیریت استراتژیک پیشرفته، هفته قبل‌تر به جز دو کتابی که اول ترم معرفی کرده بودند، فایل جزوه‌اشون رو هم که یکی دیگه از منابع امتحان بود رو برای تکثیر داده بودند به نماینده کلاس. بعضی از بچه‌های کلاس، نسخه‌هایی رو برای خودشون پرینت گرفته و آورده بودن، طبیعتا آقایون که جزوه رو نگاه نکرده بودند اما خانم‌ها مثل این که جزوه رو کامل خونده و دورهای بعدی رو شروع کرده بودن.

واقعا تصور کردم که مزاح می‌فرمایند. فایل جزوه رو توی تبلت باز کردم و شروع کردم به گشتن، تا این که چشمم به جملات و نوع نوشتنی آشنا افتاد. اگر شما هم اهل نوشتن، ایجاد محتوا یا حتی زیاد خوندن هستید می‌دونید که قلم یک نفر خاص، ویژگی‌ها و مشخصات منحصر به همان فرد را دارد.

خاطرم اومد که کدام مطلب بود، چند سال پیش (۱۳۹۲) برای صفحه مدیران روزنامه دنیای اقتصاد مقاله ای را در حوزه مدیریت استراتژیک و با عنوان ضرورت به‌کارگیری مدیریت استراتژیک در سازمان – گزینش استراتژی‌ها در تناسب با موقعیت‌های ماتریس SWOT ، نوشته بودم، خانم دکتر هم در بخش تدوین استراتژی‌ها و فصل مربوط به ماتریس SWOT (ماتریس قوت‌ها، ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها) همین مقاله من رو گذاشته بود و بالطبع رفرنس و منبع رو هم ذکر کرده بودند.

مقاله قدیمی ام با عنوان ضرورت به کارگیری مدیریت استراتژیک در دنیای اقتصاد در جزوه امتحانی درس مدیریت استراتژیک پیشرفته این ترم دانشگاهم

مقاله قدیمی من با موضوع ضرورت به کارگیری مدیریت استراتژیک در صفحه مدیران روزنامه دنیای اقتصاد در جزوه امتحانی درس مدیریت استراتژیک پیشرفته این ترم دانشگاه خودم

به شوخی به همکلاسی‌هام می‌گفتم که ؛

یکی از منابعی که استاد مدیریت استراتژیک برای درس و امتحان در نظر گرفتن، زنده است و هنگام امتحان در کنار شما حضور داره، نگران نباشید !

یا این که

خانم دکتر تصمیم گرفتن از یکی از منابع درس هم امتحان بگیرن ! و . . .

به‌هرحال حس خوبی داشت . . .

 

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.