سخنرانی در همایش مدیریت کیفیت (رضایت، کیفیت و فروش) دانشگاه فردوسی مشهد

پنجمین همایش کیفیت در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید. در این همایش از من، آقای مهندس نایب، مدیر کیفیت شرکت ایران خودرو خراسان، سرکار خانم مهندس یاری از مشاوران باتجربه مدیریت و سیستم های مدیریت کیفیت مشهد و جناب آقای مهندس ابوالبشری متخصص و مشاور سیستم های مدیریت کیفیت، به عنوان سخنرانان همایش دعوت شده بود.

سخنرانی در همایش مدیریت کیفیت دانشگاه فردوسی مشهد

سخنرانی در همایش مدیریت کیفیت دانشگاه فردوسی مشهد

پنجمین دوره سلسله همایش های کیفیت که به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی صنایع برگزار می گردد، به واسطه تلاش ها و برنامه ریزی اعضای فعال انجمن علمی همچون سرکار خانم نوروزی با استقبال و حضور خوب و گسترده دانشجویان رشته های مهندسی صنایع، فنی و مهندسی و همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های مدیریت همراه گردیده بود.

برنامه ریزی و برگزاری رویدادهایی از این نوع در نزدیک تر کردن دانش و مهارت های فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی با خواسته ها و نیازمندی های واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی بسیار مفید و اثربخش می باشد.

به هر صورت حضور شاداب و مشتاقانه دانشجویان و پرسش های بسیار آنان در حوزه پیاده سازی و عملیاتی کردن سیستم ها و تکنیک های مدیریتی در عرصه عمل و اجرا فضای بسیار مطلوبی ایجاد کرده بود.

سخنرانی در همایش مدیریت کیفیت دانشگاه فردوسی مشهد

سخنرانی در همایش مدیریت کیفیت دانشگاه فردوسی مشهد

این همایش در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی مهندسی دانشگاه فردوسی برگزار شد. در پایان از سخنرانان همایش با ارائه لوح سپاس، تقدیر و تشکر گردید.

حسین عبدی - سخنران همایش مدیریت کیفیت دانشگاه فردوسی مشهد

حسین عبدی – سخنران همایش مدیریت کیفیت دانشگاه فردوسی مشهد

لازم به ذکر می باشدکه این همایش، آذرماه گذشته برگزار گردیده است.

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.