تدریس دوره آموزشی ابزارهای کیفی و سیستم های بهبود در محل شرکت محب قزوین (۱)

تدریس دوره آموزشی ابزارهای کیفی و سیستم های بهبود در محل شرکت محب قزوین

بنا به دعوت مدیریت آموزش مجموعه صنایع پلاستیک و بسته بندی محب قزوین، جهت تدریس دوره آموزشی ابزارهای کیفی و سیستم های بهبود و انجام هماهنگی های لازم در این شرکت حضور یافته و طی یک روز این دوره را آموزش دادم.

شرکت محب قزوین یا بهتر بگویم مجموعه صنايع پلاستيك و بسته بندي محب قزوين در منطقه صنعتی آبیک به سال ۱۳۷۷ برای پاسخگویی به نیاز روزافزون بین المللی و داخلی به انواع مختلف بسته بندی در قامت نخستین توليدکننده تيوب هاي پلاستیکی پنج لايه با چاپ هشت رنگ در ايران پایه گذاری گردیده است.

شرکت از بدو تأسیس، تلاش و کوششی پایدار و پیوسته را در تولید محصولات با کیفیت به صورتی که تأمین کننده رضایت مشتریان باشد را سرلوحه خود قرار داده است. سطح کیفیت و حجم تولید و فروش شرکت در شرایط کنونی، گویای دستیابی شرکت به اهداف کمی و کیفی خود می باشد و با اطمینان می توان گفت که شرکت در تنوع محصولات، گسترش شبکه توزیع سراسری و صادرات نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است.

شایسته گفتن است که شرکت محب قزوین با مشاوره متبحرترین کارشناسان صنعت بسته بندی اقدام به سفارش و خرید پیشرفته ترین ماشین آلات تولید تیوب از کشورهای سوییس و آلمان نموده است. نصب و راه اندازی خطوط تولید در راستای تجهیز و توسعه با حضور کارشناسان شرکت های معتبری از آلمان، سوییس و ژاپن، انجام پذیرفته است.

 

تدریس دوره آموزشی ابزارهای بهبود در محل شرکت محب قزوین

شرکت محب قزوین – سالن تولید

 

پیش از تشکیل کلاس، بازدیدی از خط تولید، واحد نگهداری تعمیرات، انبار و کنترل کیفیت داشتم و از نزدیک فعالیت های آماده سازی، راه اندازی، تولید و بسته بندی را ارزیابی کردم.

با توجه به کلاس بهداشتی عملیات و محصولات شرکت، مواد اولیه محصولات بسته بندی مانند انواع تیوب از معتبرترین شرکت های تولیدکننده اروپایی تهیه و تأمین می شود که همگی دارای تأییدیه از سازمان های معتبر نظارتی جهان همچون FDA آمریکا ، BPF انگلستان و TUV آلمان می باشند. همچنین به علت استانداردهای کیفی و بهداشتی بخش های زیادی از خط تولید تحت شرایط اتاق تمیز clean room قرار گرفته است.

 

ویدئو : شرکت محب قزوین (آپارات)

 

تدریس دوره آموزشی ابزارهای بهبود در شرکت محب قزوین

نمونه محصولات – مجموعه صنایع پلاستیک و بسته بندی محب قزوین

 

در کلاس که در محل سالن آموزش شرکت تشکیل گردید نزدیک به ۲۰ نفر از مدیران، مهندسان و کارشناسان واحدهای مختلف سازمان حضور یافتند. مدیریت آموزش با این هدف نیازسنجی نموده و درخواست تدریس دوره آموزشی ابزارهای کیفی و سیستم های بهبود را مطرح نموده بودند که زمینه های لازم جهت حرکت جدی به سمت بهبود فرآیندها را ایجاد نمایند. هدفگذاری اصلی نیز شناسایی و کاهش اتلاف، کاهش توقفات خصوصا توقفات برنامه ریزی شده شامل زمان های تعویض خط و تغییر خط تولید در نظر گرفته شده بود.

ضمن آن که پس از برگزاری کلاس نیز با مدیران سازمان جلسه ای داشتم که در آن هر یک از مدیران واحدها در مورد برنامه ریزی جهت ایجاد تغییر و به وجود آوردن تحول با هدف و رویکرد بهبود مسایلی را مطرح نمودند که در پاسخ به آن ها نکاتی را خاطرنشان نمودم.

 

تدریس دوره آموزشی ابزارهای کیفی و سیستم های بهبود در محل شرکت محب قزوین

تدریس دوره آموزشی ابزارهای کیفی و سیستم های بهبود در محل شرکت محب قزوین

 

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.